کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316310 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هواوی جایگزین یوتیوب در محصولاتش را پیدا کرد

به گزارش سافت گذر، بیش از یک سال پیش دپارتمان تجاری ایالات متحده نام هواوی را به لیست سیاه خود افزود و از آن زمان تا کنون کمپانی چینی نتوانسته از محصولات شرکت های آمریکایی به خصوص گوگل استفاده کند. این یعنی امکان نصب نرم افزارهای جیمیل، پلی استور، مپس، درایو و . . . در گوشی های هواوی وجود ندارد. البته این موضوع در خودِ چین که استفاده از اپلیکیشن های آمریکایی ممنوع است اهمیتی ندارد ولی می تواند بر میزان تقاضای جهانی گوشی های ساخته شده توسط هواوی تأثیر منفی بگذارد.

هواوی ایالات متحده آمریکا DailyMotion یوتیوب

هواوی با معرفی گوشی های سری پی 40 نسخه ای منبع باز از اندروید و همراه با آن خدمات موبایلی هواوی موسوم به HMS را معرفی کرد. در این سیستم نرم افزاری اپ گالری جایگزین پلی استور بوده و پتال نیز جایگزین موتور جستجوی گوگل است. در پتال نرم افزارهای مدنظر افراد منتشر می شوند و لینک دانلود آنها از فروشگاه های اپلیکیشنی متفرقه در اختیار کاربران قرار می گیرند. این روش برای نصب نرم افزارهای آمریکایی نظیر اینستاگرام و اسنپ چت نیز کارایی دارد تا دارندگان گوشی های هواوی بتوانند تحریم های وضع شده توسط دپارتمان تجاری ایالات متحده را دور بزنند.

دیگر اپلیکیشن ساخت گوگل که امکان نصب آن در گوشی های هواوی وجود نداشت، یوتیوب بود که کمپانی مالک اندروید آن را در سال 2006 و با قیمت 1.65 میلیارد دلار خرید. در این بین، هواوی همواره به دنبال جایگزین برای این نرم افزار بوده و به نظر می رسد توانسته به هدف خود دست یابد. آن طور که سایت فرانسوی DailyMotion قراردادی را منتشر کرده، گویا با هواوی به توافقی دست یافته تا به عنوان اپلیکیشن پخش ویدیو در محصولات این شرکت فعالیت داشته باشد. به آن دسته از افرادی که با DailyMotion آشنایی ندارند می گوییم که این سایت پس از یوتیوب دومین پلتفرم آنلاین پخش ویدیو در دنیا می باشد.

DailyMotion یادآور می شود:«« سیستم نرم افزاری ما شامل ویدیو پلیر بسیار قوی، تعداد زیادی ویدیوهای محلی و بین المللی، راهکارهای کسب درآمد متنوع و . . . می باشد»».

به عبارت دیگر، دارندگان گوشی های هواوی می توانند از ویدیوهای متعدد موجود در DailyMotion بهره مند شوند و از طریق تبلیغات پخش شده درآمدی را نصیب کمپانی چینی کنند. البته اینکه DailyMotion تمایلی به کسب درآمد دارد یا خیر، کاملاً به تصمیم سازندگان ویدیو بستگی خواهد داشت.

این سایت فرانسوی ادامه می دهد:«« ما متعهد شده ایم که از ناشران ویدیو که با هواوی همکاری می کنند، پشتیبانی کنیم و معتقدیم که سیستم ما باعث افزایش کیفیت محتوای تولیدکنندگان ویدیو خواهد شد و به ارتقای دیجیتالی آنها کمک خواهد کرد تا در عرصه جهانی حرف هایی برای گفتن داشته باشند»».

البته شاید محتواهای پخش شده در DailyMotion همان هایی نباشند که در یوتیوب وجود دارند ولی قطعاً می توانند توجه دارندگان نسخه های گلوبال محصولات هواوی را جلب کنند.

استیفانه گودین، مدیر بخش تولید محتوای DailyMotion می گوید:«« به خاطر همکاری با شرکای کاربلد خود می توانیم لیست پخش ها و ویدیوهای متعددی را در اختیار ناشران فیلم قرار دهیم. ما از همکاری با هواوی احساس غرور می کنیم زیرا می توانیم محتوای خود را معرفی کرده و به دیگران بشناسانیم»».

ژرویس سو، یکی از مدیران هواوی نیز گفت:«« ما از اینکه می توانیم محتواهای ویدیویی خود را در اختیار افراد قرار دهیم واقعاً خوشحالیم زیرا از این طریق مردم سرتاسر جهان می توانند از میان هزاران فیلم و ویدیوی در دسترس، کلیپ مورد علاقه خود را پیدا کنند و همیشه و همه جا از محتواهای DailyMotion بهره ببرند. ما خودمان را متعهد می دانیم که همیشه حق انتخاب کاربرانمان را گسترش دهیم و امیدواریم این تصمیم باعث شاد شدن زندگی دیگران گردد»».

ایالات متحده معتقد است که هواوی برای امنیت ملی او یک تهدید به حساب می آید زیرا با دولت چین همکاری می کند. مدیران آمریکایی بر این باورند که تجهیزات ساخته شده توسط هواوی اطلاعات کاربران را به مقامات چینی در شهر بیجینگ ارسال می کنند. با این همه، هواوی این ادعا را قویاً رد کرده است.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46977 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/08 تعداد مشاهده: 3578
سافت گذر
نظرات بینندگان

جوادج 1400/01/18 05:40
افتضاحه اینdaily motion